2010. június 26., szombat

Wégeee(:

Áh,hát nagyon nem jött össze, hogy minden nap írjak, mivel egy ''kisebb'' veszekedés támadt anyukám és köztem. Szerinte ugyanis egész nap csak netezek, chatelek... És nem készülök a felvételire...Így kezdődött a veszekedés. De a végén már kígyót-békát mondott rám. Például, hogy drogos vagyok, meg, hogy csak hiába kajakozok olyan örömmel, úgyse lesz belőlem semmi, mert elvisznek 1-2 kisebb versenyre valaki mögé beültetve a kajakba.:'( Ez a mondat azért nagyon rosszul esett, ha 1000 évig élek akkor sem felejtem el. Még ha nagy kajakos is lesz belőlem. Pedig én tudom legjobban, hogy nem lesz belőlem nagy kajakos, de ezt így ilyen formában hallani lesújtó volt. Több ezer darabra is törte a sz1vem. Már kb. 2 hete történt, de azóta sem tudok úgy beszélni anyuval, mint előtte. Sose fogok benne hinni, hisz eddig még csak nem is célzott rá, most meg rám zúdította a gyalázatos szavakat...:'(
Jah,de elérte célját: fele annyi kedvvel sem megyek kajakra, mint előtte... Csak azért megyek el, hogy ne legyek itthon.
A szidáson kívül még a laptopomat is elvette,és el is dugta.
A felvételi amúgy nem sikerült valami jól, pedig aztán rengeteget tanultam. Meg nehéz is volt, de anyu természetesen arra fogta, hogy én nem tanultam, pedig a 112 gyerekből 68 gyereknek nem sikerült a matek...Na,de lényegtelen...:S
És most azon gondolkodok hova menjek suliba? Menjek Bolyaiba,amikor ezt a felvételit így elrontottam, vagy klasszikus gimnáziumba? A szívem Bolyaiba húz, de az eszem a klasszikus gimit diktálja...Segítsetek!Kérlek! Ti hova mennétek helyembe?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése