2010. június 13., vasárnap

hosszú idő után újra itt

Hát,eléggé lehanyagoltam a blogírást, abba is akartam hagyni,de valamiért hiányzott, főleg miután megnéztem az Álom.net című filmet.:D És ezért folytatom.
Június 5-én felvételiztünk Bolyaiba. 11-kor kellett volna,hogy kezdődjön a felvételi, de mivel csak 11 után értek a suliba Zrenjaninról a szerb szöveggel, ezért csak fél egykor kezdtük el írni a tesztet, mivel azt még le kellett fordítani.
És itt kezdődött a bonyodalom, ami ahhoz vezetett, hogy az utána levő napjaim tönkre mentek.:(
Na,először ABC szerint beosztottak minket a termekbe. Én az első terembe kerültem, és 5.voltam a listán. Már másfél órája írtuk a tesztet,és akkor elkezdtem szédülni, a fejem őrületesen fájni kezdett, majd nem láttam semmit. Félájultan szóltam a tanárnak, hogy rosszul vagyok. Kivezettek. Kint megmosdottam... Aztán visszamentem folytatni a tesztet. Be kellett még karikázni a válaszokat,és még hiányzott 1 feladat. Elég furán néztek rám, de annyira nem zavart. A tanárnő odajött, megnézte a tesztem,azt mondta jó, de nem segített semmit, csak továbbment. Amikor hazaértünk, anya ezt elmondta apunak, aki nagyon mérges volt.... pedig tényleg nem szándékosan csináltam. Azért nem őrültem meg!
Háromtól hatig folyamatosan a Bolyai honlapján nézelődtem, vártam az eredményeket, mert úgy éreztem tűrhetően sikerültek a feladatok. Nagyon kíváncsi voltam, de azt, hogy milyen izgatott és zaklatott voltam,azt nem szeretném még egyszer átélni. És 6 után pár perccel meglett az eredmény. Először nem találtam a kódomat, de amint megláttam, rámeredtem a képernyőre. Percekig ültem a helyemen, teljesen lefagytam.
87 pontom lett!!!!!!!3 teszt volt jobb az enyémnél,meg lett pár velem egyforma is. Rég voltam ilyen boldog...Csak mosolyogtam, és ugráltam, mint a bakkecske.:'D
Anyu a mamánál volt, apu elment valahova. Anyunak rögtön írtam egy SMS-t, de később kiderült, hogy nem vette észre. És kb. 10 perccel az örömkitörésem után hazajött apu. Amikor elmondtam neki, puszit adott, megfogta a telefont, s felhívta a mamáékat. Anyu el sem akarta hinni... Aztán körbe kérdezgettem a barátnőimet, de sajnos se Berynek, se Orsinak, se Ernának, se pedig a Timinek nem sikerült.:(
Szomorú is voltam, de mégis örültem. ):)
Aztán az egyik lánnyal, Noémival, aki szintén bejutott, a következő pár napban összeszedtük azok neveit, akik bekerültek, meg azokét is, akik nem. És Ő is bekerült:DDDDDDD
Aztán elkezdte valaki terjeszteni, hogy kevesebb pontom lett, mint 87, meg,hogy csalással jutottam be, mert megmondták az eredményt....stb. Pedig nem igaz!!!
Ha így is lett volna, azt leírtam volna. xD :S
Aztán meglett a névvel ellátott lista, előtte csak kóddal volt, meg nem volt rendszerezve. És megint 5. lettem a listán!!!:D (amúgy a kajak versenyen is párosban az ötös volt a rajtszámunk,és 2.-ak lettünk, de majdnem elsők)
Az igaz,hogy a negyediknek,meg még a nyolcadiknak is annyi pontja volt,mint nekem, de nem izgat.:) Akkor is boldog vagyok!:)
Azóta már be is iratkoztunk, most már Bolyais vagyok:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése