2010. június 13., vasárnap

előkészület a felvételire

Amint említettem, már letettem az emelt szintű felvételit a Bolyaiban, de még az általános felvételi hiányzik.:S És azt hiszem ez lesz a vesztem... Mert amikor készültem a Bolyais felvételire,anyu rájött, hogy a mértan nem épp az erős oldalam... És most minden nap megcsináltat velem 5 darab mértanpéldát,a feladatgyűjteményből. :(
De sose nem elejti el, mindig követeli, addig amíg nem viszem. áhhh...
Az előző bejegyzést is alig tudtam befejezni, mert a matek példákat kérte...Persze még csak félig fejeztem be.:D De végül gyors megcsináltam... Hiába, ő az erősebb. xD
És a magyart még nem is említettem...Nem elég, hogy a tanárnő egész évben a példákat íratta velünk ötször, még most is megcsinálok naponta kb. 35 feladatot, ha nem többet...-.-
Kezd uncsi lenni, de amúgy kicsit félek a felvételitől, mivel Vuk-diplomás lettem, ezért a 20 pontból illene legalább 15 pontot elérni mindkettő tantárgyból... Nehéz az élet...De egyszer megkapjuk a kemény munkáért járó jutalmat. Legalábbis remélem! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése