2010. szeptember 11., szombat

kajaaak is the lifeeee

Hát egész nyáron nem jött össze az, hogy irjak pár sort, de őszintén szólva nem volt valami nagy szám nyár... Nem volt semmi extra érdekes... Szinte az egész nyaram a kajakról szólt, de, hogy megérte-e, azt nem tudom eldönteni. Az országos épp ellenkezőleg sikerült, mint ahogy terveztem... Kadét lányoknál négyesben első helyre számítottunk, és nemhogy az első helyről, de még a dobogóról is lecsúsztunk... Párosban, Timivel viszont 3.-ak lettünk, ami még jobban meglepett, mivel nagyon kemény ellenfeleink voltak... Igaz, akkorát még életemben nem eveztem...Alig tudtam kiszállni a hajóból... Bár szerintem, ha a hullámok nem zavarnak meg még az a 2. hely is összejön... Na, de ennek is örülni kell,és örülünk is neki:D Vivivel párosban sem sikerült labdába rúgni,bár döntősek lettünk,de ott már csak 7.-ek lettünk a 9-ből. Előző nap viszont ORSZÁGOS BAJNOK lettem!!!Igen!!! Junior négyesben Timi,én, Bicskei Niki, Brigi felállításban... Három négyes indult, abból kettő a mi klubunktól:D De az egészben az volt a vicces, hogy nem a mi négyesünket, hanem a másikat tartották az esélyesebbnek...Ők is kapták el a Plastexot, nekünk úgy kellett kérnünk a másik klubtól... De már nem bánom, hogy igy alakult, legalább bebizonyítottuk, hogy mi is érünk valamit. Amikor beértünk a célba akkorát sikítottam, hogy csak na.:D Örömünket csak az vette el némiképp, hogy mikor beértünk a célba a Nikii a középső ujját odamutatta a másik Bratstvo-s négyesnek, annak, akit esélyesebbnek tartottak. Aztán jól meg is kapta a Niki a magáét, de megérdemelte, mivel ő nem is jár már két éve edzésre, csak azért került be, mert nem volt ki a négy lány... De mi 3an viszont edzőtáborban voltunk, naponta kétszer is lementünk edzeni... Nah,de ez is elmúlt...:( Pedig úgy szeretném megint átélni azt az érzést, ahogy beértünk a célba:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése